Relaxdagje - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van paulmargo - WaarBenJij.nu Relaxdagje - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van paulmargo - WaarBenJij.nu

Relaxdagje

Door: Paul

10 Maart 2023 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Relaxdagje

Vrijdag 10 maart2023

Het Mi-Pad hotel bevalt prima en we hebben fijn geslapen. Het ontbijt maken we zelf, koffie halen we op de gang .prima geregeld.

Vandaag gaan we de rugzak definitief goed inpakken, maar eerst een verjaardagscadeautje voor Margo : in dit geval een mooie wandelbroek. Op mijn strikt verzoek, eentje die ook de kuiten bedekt om eindelijk verlost te zijn van die eeuwige steken en beten van muggen, midges en zandvliegjes op de onderbenen. Uiteindelijk vinden we een prima exemplaar, dat wordt een leuk aandenken aan Queenstown.

We hebben bij het DOC kantoor onze inschrijving op de Routeburn track “ verzilverd” met een stempel. Kun je nagaan we hebben deze wandeling vorig jaar in mei besproken, en we moesten er vlug bij zijn anders kwam je er niet tussen. De DOC laat per dag maar zo’n 40 mensen toe in de hutten, omdat er niet meer slaapplaatsen zijn. Met je eigen tent kamperen zal misschien nog wel kunnen dan. We hebben pakken “ droogvoer” ingeslagen: je doet er kokend water bij, ff wachten en dan heb je spaghetti of risotto en kun je dat zo uit de zak eten. Nog wat boterhammen en reepjes , dan zullen wij wel weer goed voorzien zijn zoals gewoonlijk, ha ha .

Vanavond bij een italiaan afgesproken. Lekker gegeten, nu kunnen we er wel weer een paar dagen tegen. Het weer lijkt niet al te erg te worden, we zullen t zien. Vroeg weggaan lijkt t gunstigst voor het aantal mm regen. Het internet is hier op dit moment belabberd, whatsapp bellen met Wim en Boukje die ook in NZ zijn ging in feite niet.

Vanaf nu zijn we een paar dagen onbereikbaar en volgt dus een radiostilte in ons verslag. Doei!

• 10 Maart 2023 - 12:02

Peter :

Proficiat Margo!

En wat heb je een toepasselijk cadeau van Paul gekregen!

• 10 Maart 2023 - 12:53

Bert:

Margot proficiat met jouw verjaardag. Nog fijne wandeldagen

gewenst.

• 10 Maart 2023 - 14:10

Marja:

Wat een geweldige reiservaring! Ik/wij geniet(en) op afstand mee!

Lieve Margo

Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!

[e-1f618]

Fijne wandeldagen!

• 10 Maart 2023 - 16:59

Resie Beelen:

Proficiat Margomet je verjaardag.Aan de foto’s te zien hebben jullie er een feestelijke dag van gemaakt.Heel fijn.En nu geen beten meer in je kuiten.Dat zal een opluchting zijn.

Dikke knuffel en nog een fijne reis verder.

Resie Beelen

• 10 Maart 2023 - 18:03

Margo En Pedro:

Een heerlijke maaltijd op je verjaardag! Een goeie ondergrond voor 3 dagen lopen. Hopelijk niet teveel regen onderweg

Veel loopplezier de komende dagen. We kijken uit naar jullie volgende verslag[e-1f44b][e-1f44b]

• 12 Maart 2023 - 06:05

Rianda:

Van harte gefeliciteerd Margo [e-1f917]

Wijn komen jullie in ieder geval niet te kort. Die glaasjes zie ik regelmatig staan op de foto's. [e-1f600]

• 13 Maart 2023 - 19:26

Jolanthe:

Hopelijk hebben jullie een mooie wandeltocht gehad. Heeft je nieuwe broek geholpen tegen de beten Margo.?

Groetjes van ons Jolanthe